Závady výtahu
Během 3.-5.10.2008 (pátek až neděle) měl výtah tři poruchy, při nichž
bylo nutné zavolat havarijního technika. Následně jsme po telefonu hovořili
s p. Placerem, jednatelem společnosti VÝTAHY LINE s.r.o., která v domě před
několika lety instalovala a až dosud neformálně servisovala náš výtah, o
obsahu jím navržené servisní smlouvy a o stavu našeho výtahu.
Dne 22.10.2008 jsme měli v domě kromě jednání s Ing. Pranevským
schůzku také s p. Placerem. Pan Placer nám předal opravený návrh smlouvy na
servis výtahu a předvedl nám, jak lze z výtahu vyprostit ty, kdo v něm
uvíznou - je nutný přístup do strojovny, klíč od ní má p. Bárta. Přesto však
jednodušší bude přivolat havarijního technika, havarijní služba pracuje
non-stop.
Kromě toho p. Placer přítomným ukázal, že lana u dna šachty výtahu a
jejich kotvení k zemi jsou zrezivělá, což je zjevně výsledek zaplavení této
šachty vodou, což se stalo v době, kdy společenství ještě nebylo ustaveno.
Pan Placer prohlásil, že zřejmě bude nezbytné v nejbližší době lana a jejich
kotvení vyměnit. Bude-li muset dojít k výměně, půjde tedy o opět závadu,
kterou bude nutné uplatnit u "WESTERN COMPANY".
Pan Placer ujistil, že výtah je v záruce a tedy že opravy poruch
výtahu společenství po dobu trvání záruky nebude hradit. Záruka platí tři
roky od prvotní revizní zkoušky; kdy to bylo, p. Placer zjistí ze své
archivované dokumentace k výtahu."